انواع روشهای segmentation تصاویر پزشکی - هفت خط کد انجمن پرسش و پاسخ برنامه نویسی

انواع روشهای segmentation تصاویر پزشکی

+1 امتیاز
لطفا چند منبع/مرجع/مقاله در مورد روشهای segmentation/پردازش تصاویر پزشکی-تصاویر شدت مغناطیس به من معرفی کنید.
سوال شده آذر 18, 1392  بوسیله ی solmazzz (امتیاز 10)   1 1 2
دوباره تگ گذاری شد بهمن 22, 1392 بوسیله ی BlueBlade

1 پاسخ

0 امتیاز
در اینجا منابعی وجود دارد که ممکن است برای یادگیری روش های تقسیم بندی و پردازش تصاویر با شدت مغناطیسی (MRI) مفید باشد:
 
  1. «تقسیم‌بندی تصویر پزشکی» نوشته آلن یویل و جان وین: این کتاب مروری بر تکنیک‌های مختلف تقسیم‌بندی تصویر و کاربردهای آن‌ها در تصویربرداری پزشکی، از جمله روش‌هایی برای تقسیم‌بندی تصویر MRI ارائه می‌کند.
 
  1. "تحلیل تصویر پزشکی" توسط دیمیتری متاکساس و جی. Noble: این کتاب طیف گسترده ای از موضوعات را در تجزیه و تحلیل تصویر پزشکی، از جمله تقسیم بندی و ثبت تصویر، با تمرکز بر پردازش تصویر MRI، پوشش می دهد.
  2. "تصویربرداری تشدید مغناطیسی: اصول فیزیکی و طراحی توالی" نوشته E. Mark Haacke، Michael R. Thompson، Ramesh Venkatesan و Robert W. Brown: این کتاب مقدمه ای جامع بر اصول فیزیکی MRI و طراحی توالی های MRI ارائه می دهد. از جمله تکنیک هایی برای پردازش و تحلیل تصویر.
  3. «راهنمای تصویربرداری پزشکی» نوشته جری ال. پرینس و جیمز اس. دانکن: این کتابچه راهنمای جامعی از روش های مختلف تصویربرداری پزشکی از جمله MRI ارائه می دهد و موضوعاتی مانند پردازش تصویر، تجزیه و تحلیل و تفسیر را پوشش می دهد.
  4. "Journal of Magnetic Resonance Imaging" : این مجله مقالات مرتبط با توسعه و کاربرد تکنیک های MRI از جمله مقالاتی در زمینه پردازش و تجزیه و تحلیل تصویر منتشر می کند.
  5. "مجله بین المللی تصویربرداری زیست پزشکی": این مجله مقالاتی را در مورد روش های مختلف تصویربرداری زیست پزشکی از جمله MRI منتشر می کند و موضوعاتی مانند پردازش تصویر، تجزیه و تحلیل و تفسیر را پوشش می دهد.
  6. "IEEE Transactions on Medical Imaging" : این مجله مقالاتی را در مورد روش های مختلف تصویربرداری زیست پزشکی از جمله MRI منتشر می کند و موضوعاتی مانند پردازش تصویر، تجزیه و تحلیل و تفسیر را پوشش می دهد.
 
این منابع به شما درک کاملی از تکنیک‌های مختلف مورد استفاده برای تقسیم‌بندی و پردازش تصاویر با شدت مغناطیسی و اصول پشت آن‌ها می‌دهد.
پاسخ داده شده بهمن 7, 1401 بوسیله ی farshid_siyah (امتیاز 1,463)   3 11 16
...