نصب کردن برنامه فقط روی یک سیستم. - هفت خط کد انجمن پرسش و پاسخ برنامه نویسی

نصب کردن برنامه فقط روی یک سیستم.

0 امتیاز
سلام ، چطوری میشه یک برنامه رو فقط روی یک سیستم نصب کنم و اگه کسی بخواد روی یک کامپیوتر دیگه نصبش کنه بهش خطا بده و برنامه یا نصب یا اجرا نشه؟
سوال شده آذر 12, 1393  بوسیله ی daniyaltjm (امتیاز 840)   47 88 103
باید کلاینت شما به برنامه سمافور از طریق شبکه یا اینترنت دسترسی داشته باشه .
من یه راه ساده پیدا کردم که ما مثلا میخوایم 300 تا از این نرم افزارها رو بفروشیم اول برای هر نرم افزار یک سریال نامبر منحصر به فرد قرار بدیم و یک الگوریتم کد کردن که این سریال رو تبدیل به ریکویست کد بکنه ولی نشون کاربر نده و توی خود برنامه نگهداری کنه و یک کیجن که با اون ریکویست کد تولید بشه ولی کیجن رو به مشتری نمیدیم و مشتری باید به ما sms یا Email بزنه تا ما ریکویست کد رو براش بفرستیم البته میشه سریال رو تصادفی در نظر گرفت تا هر دفه که برنامه اجرا میشه متفاوت باشه و امنیت بره بالا حالا نمیدونم این کار اشکالی نداره؟

1 پاسخ

0 امتیاز
 
بهترین پاسخ

سریال سی پی یو کلاینتتو پیدا میکنی اونو به حالت رمز د میاری بعدش طبق رمزنگاری که خودت انجام دادی فقط کسی که رمز رو بهش میدی میتونه از اون استفاده کنه در ضمن رمز هر سیستم با سیستم دیگه فرق میکنه و در صئرتی که در یک سیستم سیستم عامل عوض بشه مشکلی در اجرا پیش نمیاد

 

با سوالات چشم بازاررو در میاری

Fire360Boy

Always & Everywhere

پاسخ داده شده آذر 22, 1393 بوسیله ی Fire360Boy (امتیاز 2,524)   6 24 43
انتخاب شد دی 23, 1393 بوسیله ی daniyaltjm
منظورت از رمز رو به مشتری میدیم یعنی سریالی که برای هر برنامه ساختیم رو به کاربر بدیم ؟ یکمی توضیح بده لطفا آخه برای هر سیستم هم یک سریال منحصر به فرد بسازم بازم الگوریتمی که شماره سریال سی پی یو رو کد میکنه که یکی هست چطور برنامه این جوری میتونه رویه فقط یک سیستم نصب بشه؟
با توجه اینکه سریال هر سی پی یو با سی پی یو دیگه فرق میکنه این کار امکان پذیره

مثلا شما فرض کن سریال های زیر برای سی پی یو باشه الگوریتمتون این باشه که به هر رقم یه عدد اضافه کنی البته به طور حرفه ای باید الگوریتم هش استفاده کنی تا نشه برگردوند و از این هرفا

شماره سی پی یو : 88546
رمز کلاینت یارو : 99657


شمارخ سیپی یو دیگه : 554169
رمز کلاینت یارو : 6652710

معلومه دیگهخ الگوریتم یکی هست اما رمز ها فرق میکنه!!!
...