بیلد opencv بهمراه contrib در msys2 - هفت خط کد انجمن پرسش و پاسخ برنامه نویسی

بیلد opencv بهمراه contrib در msys2

0 امتیاز
سلام.

من در حال استفاده از mingw تو msys2 هستم و من باید opencv را به صورت سفارشی به همراه conrib بیلد کنم آیا امکان این کار وجود داره من چیزی که دیدم فقط نسخه prebuilt را دیدم و نحوه بیلد را ندیدم کسی تو این زمینه تجربه ای داره؟
سوال شده آذر 12, 1399  بوسیله ی .bahman (امتیاز 137)   3 18 24

1 پاسخ

+1 امتیاز
سلام.یک نکته ای را برای شما روشن کنم شما برای بیلد کردن تو msys2 سورس پکیج را دریافت می کنید بعدش حتی براحتی می تونید از GUI هم استفاده کنید بعد که configure می کنید از لیست generator ها mingw را انتخاب کنید این به شرطی درست کار می کنه مسیر msys64\mingw64\bin را در path مربوط به environment قرار داده باشید. پس از configure تو خود gui می تونید generate رو هم انجام بدید ولی open project غیرفعاله یک کنسول باز کنید به فلدر بیلد تغییر مسیر بدید .برای میک کردن باید از فایل mingw32-make.exe استفاده کنید که تو همون فلدر bin بالا قرار داره به این ترتیب با اجرای آن بیلد میشه هر کتابخانه ای اگر هم install هم داشته باشه cmake ش می تونید از دستور mingw32-make.exe install هم استفاده کنید.

در بیلد opencv ممکنه در میانه راه عمیلت متوقف بشه بهتره OPENCV_ENABLE_ALLOCATOR_STATS را غیر فعال کنید تا به مشکلی برخورد نکنید.
پاسخ داده شده آذر 13, 1399 بوسیله ی farnoosh (امتیاز 8,362)   20 44 59
...