git pull -- force کاربردش کجاست؟ - هفت خط کد انجمن پرسش و پاسخ برنامه نویسی

وبـــلاگ هــفت خــط کــد


آموزش های برنامه نویسی
۲۳۳ نفر آنلاین
۵۳ عضو و ۱۸۰ مهمان در سایت حاضرند

git pull -- force کاربردش کجاست؟

0 امتیاز
سلام اصولا چه زمانی  git pull -- force
به جای  git pull استفاده می کنیم و محاسن و معایبش چیه؟
سوال شده بهمن 5, 1401  بوسیله ی zirak (امتیاز 473)   3 28 52

1 پاسخ

+1 امتیاز
 
بهترین پاسخ
هنگام استفاده از git pull --force، که به عنوان "force pull " نیز شناخته می شود، تغییرات محلی خود را با تغییراتی که در شاخه راه دور وجود دارد، رونویسی می کنید. این می تواند در شرایط خاصی مفید باشد، مانند زمانی که باید تغییرات محلی را کنار بگذارید و با شاخه راه دور شروع به کار کنید.

استفاده از git pull بدون پرچم --force نیز تغییرات را از شاخه راه دور دریافت می کند و آنها را با شاخه محلی شما ادغام می کند، اما سعی می کند این کار را به گونه ای انجام دهد که از تضادها جلوگیری کند. در صورت بروز تداخل، از شما خواسته می شود تا قبل از تکمیل ادغام، آنها را حل کنید.

یکی از مزایای استفاده از git pull بدون --force این است که به حفظ هرگونه تغییری که به صورت محلی ایجاد کرده اید کمک می کند. علاوه بر این، git pull به شما این امکان را می دهد که مخزن محلی خود را با مخزن راه دور به روز نگه دارید و در عین حال یک مخزن تمیز و سازمان یافته را نیز حفظ کنید. با این حال، در برخی موارد، ممکن است باعث درگیری شود که باید به صورت دستی حل شود.

از سوی دیگر، یکی از معایب استفاده از git pull --force این است که به راحتی می‌تواند تغییرات محلی را که هنوز به مخزن راه دور اعمال نکرده‌اید، بازنویسی یا حذف کند. اگر مراقب نباشید این می تواند منجر به از دست دادن اطلاعات شود. علاوه بر این، اگر چندین توسعه دهنده از مخزن شما استفاده می کنند، می تواند ردیابی و درک تاریخچه مخزن شما را دشوارتر کند.

به طور کلی، بهتر است هر زمان که ممکن است git pull استفاده کنید، و فقط زمانی از got pull --force استفلده کنید که خطرات آن را درک کرده باشید و مطمئن باشید که اقدام درستی است که باید انجام دهید.
پاسخ داده شده بهمن 5, 1401 بوسیله ی farnoosh (امتیاز 8,362)   20 44 59
انتخاب شد بهمن 6, 1401 بوسیله ی مصطفی ساتکی
...