توی استاندارد جدید C++14 این ویژگی پیاده شده .
اگر کامپایلری دارید که این ویژگی از C++14 رو پشتیبانی میکنه میتونید ازش استفاده کنید .
اگر برای اعداد Hex از پیشوند 0x استفادد میکردید برای باینری از 0b یا 0B استفاده کنید . البته باید کامپایلر پشتیانی بکنه .
اگر هم کامپایلر استاندارد C++14 رو پشتیبانی نمیکنه هم باید خودتون دست بکار بشید .
توی C++11 ویژگی به نام User Defined Literal اضافه شده که میتوتید ازش استفاده کنید و Literal خودتون رو پیاده کنید (چه باینری چه هر چیزی دیگه ای)
توی اینجا ویژگی های C++11 - قسمت User Defined Literal برای آشنایی توضیح داده شده .