جرکت روی دایره در یونیتی - هفت خط کد انجمن پرسش و پاسخ برنامه نویسی

جرکت روی دایره در یونیتی

+1 امتیاز
کسی میدونه اگر بخواهم یک GameObject بر روی یک دایره حرکت کنه و به مرور زاویه از 0 برسه به 360 چکاری باید انجام بدم ؟
سوال شده شهریور 9, 1394  بوسیله ی مریم اکرمی (امتیاز 482)   26 55 66

1 پاسخ

+2 امتیاز
 
بهترین پاسخ

از مختصات قطبی دایره استفاده کنید .

برای نمونه :

public class Test: MonoBehaviour
{

    float r=5;
    float theta=0.5;
    Vector2 center=new Vector2(10,10);

    void Start()
    {      
    }

    void FixedUpdate()
    {
        Vector3 pos=new Vector3();
        pos.x=r*Mathf.Sin(Mathf.Deg2Rad*theta)+center.x;
        pos.y=r*Mathf.Cos(Mathf.Deg2Rad*theta)+center.y;
        gameObject.transform.position=pos;
        theta +=0.5;
    }
}

 

پاسخ داده شده شهریور 10, 1394 بوسیله ی BlueBlade (امتیاز 15,315)   15 18 89
انتخاب شد اردیبهشت 13, 1396 بوسیله ی مریم اکرمی
...